Meni za navigacijo+

POSKOČNI PIŠČANČEK

KAJ ZNAM?

V programu znam:

  • vsakdanji problem opisati kot zaporedje korakov,
  • uporabiti spremenljivke in jim s prireditvenim stavkom spremeniti vrednost,
  • razumem pojem zanke in ga znam uporabiti za rešitev problema.

OPIS

Napiši program, kjer modri dinozaver s pravilnim odgovorom odide domov.

Izdelala: učiteljica, Helena Smrke, ROID na OŠ Žužemberk, 30. 01. 2021

  • Spremeni poljubno ozadje.
  • Vstavi piščančka in dve figuri za ovire.
  • Piščanček stoji na mestu (x: -123 in y: -75).
  • Ko pritisnemo na presledek, piščanček začivka in skoči v zrak.
  • Oviri postavi na mesto x: 222 in y: -128.
  • Prva ovira se premika proti levemu robu, takoj ko kliknemo na zastavico.
  • Druga ovira se začne premikati proti levemu robu po 3 sekundah.
  • Spremenljivka rezultat šteje število uspešno preskočenih ovir.
  • Če se piščanček dotakne ovire, se igra konča.

  • Za skakanje uporabi ukaz »spremeni y za 10«.

PIŠČANČEK:

PRVA OVIRA:

DRUGA OVIRA:

  • Piščanček naj pove, koliko ovir je preskočil.