KAJ ZNAM?

V programu znam:

  • uporabiti pogojni stavek,
  • razumem pojem zanke in ga znam uporabiti za rešitev problema,
  • uporabiti spremenljivke, spreminjati in izpisati vrednost spremenljivk,
  • uporabim logične operatorje,
  • problem razdeliti na manjše probleme,
  • uporabiti ukaz za kloniranje,
  • figuro postaviti na točno določen položaj na zaslonu.

OPIS

Napiši program, kjer skuša opica v 20 sekundah nabrati čim več banan.

Ana Cencelj, 8. junij 2019

  • Opica se levo in desno premika s tipkama »puščica levo« in »puščica desno«.
  • Banana se ob kliku na zastavico naključno postavi na vrh igralnega zaslona.
  • Banana začne padati.
  • Ko pade na tla ali pa se dotakne opice, se število banan podvoji.
  • Če se žoga dotakne opice, banana izgine.
  • Po 20 sekundah opica pove, koliko banan je nabrala.
  • Če se banana dotakne rjavih tal, ostane na tleh.
  • Banano postaviš na vrh zaslona tako, da za mesto X izbereš naključno število med -200 in 200, za Y pa izbereš število 200.
  • Ko banane pade na tla ali se dotakne opice, banana ustvari klon banane z isto funkcijo.
  • Nalogo reši z uporabo blokov.
  • Za izpis spremenljivke uporabi ukaz »združi«.
  • Za štetje banan in odštevanje časa uporabi spremenljivki.

OPICA:

BANANE:

  • Iz vrha zaslona naj padajo še jajca. Če opica ulovi jajce, je igra predčasno končana.