KAJ ZNAM?
V programu znam:
- uporabiti pogojni stavek,
- razumem pojem zanke in ga znam uporabiti za rešitev problema,
- uporabiti spremenljivke, spreminjati in izpisati vrednost spremenljivk,
- uporabim logične operatorje,
- problem razdeliti na manjše probleme,
- uporabiti ukaz za kloniranje,
- figuro postaviti na točno določen položaj na zaslonu.
OPIS
Napiši program, kjer skuša opica v 20 sekundah nabrati čim več banan.
Ana Cencelj, 8. junij 2019
- Opica se levo in desno premika s tipkama »puščica levo« in »puščica desno«.
- Banana se ob kliku na zastavico naključno postavi na vrh igralnega zaslona.
- Banana začne padati.
- Ko pade na tla ali pa se dotakne opice, se število banan podvoji.
- Če se žoga dotakne opice, banana izgine.
- Po 20 sekundah opica pove, koliko banan je nabrala.
- Če se banana dotakne rjavih tal, ostane na tleh.
- Banano postaviš na vrh zaslona tako, da za mesto X izbereš naključno število med -200 in 200, za Y pa izbereš število 200.
- Ko banane pade na tla ali se dotakne opice, banana ustvari klon banane z isto funkcijo.
- Nalogo reši z uporabo blokov.
- Za izpis spremenljivke uporabi ukaz »združi«.
- Za štetje banan in odštevanje časa uporabi spremenljivki.
OPICA:
BANANE:
- Iz vrha zaslona naj padajo še jajca. Če opica ulovi jajce, je igra predčasno končana.