KAJ ZNAM?

V programu znam:

  • uporabiti pogojni stavek in
  • figuram spreminjati videz.

OPIS

Napiši program OBLECI ME.

S klikom na določene tipke izbiraš vrsto oblačil:

– tipka H: hlače

– tipka K: kapa

– tipka M: majica

– tipka C: čevlji

Ko ti je izbrano oblačilo všeč, klikni nanj in punčka se bo oblekla.

Ana Cencelj, 8. junij 2019

  • V program vključi naslednje figure: deklico, kapo, hlače, majico in čevlje.
  • Oblačila in deklico postavi na ustrezna mesta.
  • Če uporabnik klikne tipko H, se spreminja videz hlač. Ko uporabnik klikne na hlače, hlače drsijo do deklice in deklica si obleče hlače.
  • Če uporabnik klikne tipko K, se spreminja videz pokrival. Ko uporabnik klikne na izbrano pokrivalo, izbrano pokrivalo drsi do deklice in deklica si nadene pokrivalo.
  • Če uporabnik klikne tipko M, se spreminja videz majic. Ko uporabnik klikne na izbrano majico, izbrana majica drsi do deklice in deklica si obleče majico.
  • Če uporabnik klikne tipko C, se spreminja videz obutve. Ko uporabnik klikne na izbrano obutev, izbrana obutev drsi do deklice in deklica si obuje čevlje.
  • Majica ima samo en videz, zato sam ustvari dodatne videze majic.

OBLAČILA:

DEKLICA:

  • Preštej, kolikokrat je mucek odbil žogo.