KAJ ZNAM?
V programu znam:
- uporabiti pogojni stavek in
- figuram spreminjati videz.
OPIS
Napiši program OBLECI ME.
S klikom na določene tipke izbiraš vrsto oblačil:
– tipka H: hlače
– tipka K: kapa
– tipka M: majica
– tipka C: čevlji
Ko ti je izbrano oblačilo všeč, klikni nanj in punčka se bo oblekla.
Ana Cencelj, 8. junij 2019
- V program vključi naslednje figure: deklico, kapo, hlače, majico in čevlje.
- Oblačila in deklico postavi na ustrezna mesta.
- Če uporabnik klikne tipko H, se spreminja videz hlač. Ko uporabnik klikne na hlače, hlače drsijo do deklice in deklica si obleče hlače.
- Če uporabnik klikne tipko K, se spreminja videz pokrival. Ko uporabnik klikne na izbrano pokrivalo, izbrano pokrivalo drsi do deklice in deklica si nadene pokrivalo.
- Če uporabnik klikne tipko M, se spreminja videz majic. Ko uporabnik klikne na izbrano majico, izbrana majica drsi do deklice in deklica si obleče majico.
- Če uporabnik klikne tipko C, se spreminja videz obutve. Ko uporabnik klikne na izbrano obutev, izbrana obutev drsi do deklice in deklica si obuje čevlje.
- Majica ima samo en videz, zato sam ustvari dodatne videze majic.
OBLAČILA:
DEKLICA:
- Preštej, kolikokrat je mucek odbil žogo.