KAJ ZNAM?

V programu znam:

  • uporabiti spremenljivke in jim s prireditvenim stavkom spremeniti vrednost,
  • uporabiti logične operatorje in pogojne stavke.

OPIS

Napiši program, kjer piščanček išče hrano. Ko se piščanček naje, se spremeni v kokoš.

Ana Cencelj, 11. junij 2019

  • Piščanček se premika s tipkami gor, dol, levo in desno.
  • Med premikanjem spreminja svoj videz.
  • Po vsakem obroku (hleb kruha), se piščanček poveča.
  • Ko piščanček poje 5 hlebov, se spremeni v kokoš.
  • Kruh se za vsako pojavi na naključno mesto.
  • Ustvari spremenljivko, ki šteje število hlebov kruha, ki jih je pojedel piščanček.
  • V nalogi uporabi sporočila.

PIŠČANČEK:

KRUH:

  • Dodaj figuro, ki sledi hlebu in skuša pojesti hleb kruha preden to uspe piščančku.