Meni za navigacijo+

ŽONGLIRANJE

KAJ ZNAM?

V programu znam:

  • uporabiti pogojni stavek,
  • razumem pojem zanke in ga znam uporabiti za rešitev problema,
  • figuro postaviti na točno določen položaj na zaslonu.

OPIS Napiši program, kjer mucek žonglira nogometno žogo.

  • Mucek se levo in desno premika s tipkama »puščica levo« in »puščica desno«.
  • Žoga se ob kliku na zastavico naključno postavi na vrh igralnega zaslona.
  • Žoga začne padati.
  • Če se žoga dotakne roba ali muce, se odbije.
  • Če se žoga dotakne rjavih tal, se žongliranje zaključi.
  • Žogo postaviš na vrh zaslona tako, da za mesto X izbereš naključno število med -200 in 200, za Y pa izbereš število 200.
  • Ko se žoga odbije od mucka, naj se obrne za poljuben kot med 0°in 45°.
  • Za konec žongliranja uporabi ukaz »USTAVI VSE«.

ŽOGA:

MUCEK:

  • Preštej, kolikokrat je mucek odbil žogo.