KAJ ZNAM?
V programu znam:
- uporabiti pogojni stavek,
- razumem pojem zanke in ga znam uporabiti za rešitev problema,
- figuro postaviti na točno določen položaj na zaslonu.
OPIS Napiši program, kjer mucek žonglira nogometno žogo.
Ana Cencelj, 4. junij 2019
- Mucek se levo in desno premika s tipkama »puščica levo« in »puščica desno«.
- Žoga se ob kliku na zastavico naključno postavi na vrh igralnega zaslona.
- Žoga začne padati.
- Če se žoga dotakne roba ali muce, se odbije.
- Če se žoga dotakne rjavih tal, se žongliranje zaključi.
- Žogo postaviš na vrh zaslona tako, da za mesto X izbereš naključno število med -200 in 200, za Y pa izbereš število 200.
- Ko se žoga odbije od mucka, naj se obrne za poljuben kot med 0°in 45°.
- Za konec žongliranja uporabi ukaz »USTAVI VSE«.
ŽOGA:
MUCEK:
- Preštej, kolikokrat je mucek odbil žogo.