KAJ ZNAM?
V programu znam:
- vsakdanji problem opisati kot zaporedje korakov,
- uporabiti spremenljivke in jim s prireditvenim stavkom spremeniti vrednost,
- razumem pojem zanke in ga znam uporabiti za rešitev problema.
OPIS
Napiši program, kjer modri dinozaver s pravilnim odgovorom odide domov.
Izdelala: učiteljica, Helena Smrke, ROID na OŠ Žužemberk, 30. 01. 2021
- Spremeni poljubno ozadje.
- Vstavi piščančka in dve figuri za ovire.
- Piščanček stoji na mestu (x: -123 in y: -75).
- Ko pritisnemo na presledek, piščanček začivka in skoči v zrak.
- Oviri postavi na mesto x: 222 in y: -128.
- Prva ovira se premika proti levemu robu, takoj ko kliknemo na zastavico.
- Druga ovira se začne premikati proti levemu robu po 3 sekundah.
- Spremenljivka rezultat šteje število uspešno preskočenih ovir.
- Če se piščanček dotakne ovire, se igra konča.
- Za skakanje uporabi ukaz »spremeni y za 10«.
PIŠČANČEK:
PRVA OVIRA:
DRUGA OVIRA:
- Piščanček naj pove, koliko ovir je preskočil.