KAJ ZNAM?
V programu znam:
- vsakdanji problem opisati kot zaporedje korakov,
- razumem pojem zanke in ga znam uporabiti za rešitev problema.
OPIS
Napiši program, kjer modri dinozaver s pravilnim odgovorom odide domov.
Ana Cencelj, 30. 03. 2021
- Spremeni ozadje v košarkarsko igrišče.
- Vstavi figuro košarkarja, košarkarsko žogo in piščalko.
- Košarkar stoji na mestu (x: -5 in y: 30).
- Ko se program začne, se košarkar premika do črte za prosti met in pri tem spreminja videz. Uporabi zanko.
- Žoga je skrita in se pokaže, ko pride košarkar na črto za prosti met.
- Nato žoga drsi do koša in na tla.
- Košarkar pri tem spremeni videz, kot da je vrgel na koš.
- Ko žoga pade na tla, piščalka zapiska in reče »KOOOOOOŠ!«.
- Za premikanje uporabi ukaz »spremeni y za -10«.
KOŠARKAR:
ŽOGA:
PIŠČALKA:
- Košarkar naj drsi do mesta, kjer kliknemo z miško in vrže na koš iz tega mesta.
- Nalogo reši s sporočili.