KAJ ZNAM?

V programu znam:

  • uporabiti sporočila,
  • uporabiti seznam,
  • uporabiti spremenljivke in jim s prireditvenim stavkom spremeniti vrednost,
  • ustvariti program, ki po izvajanju izpiše vrednost spremenljivke.

OPIS

Napiši program, kjer uporabnik izbere živila, deklica pa pove, koliko znaša nakup.

Ana Cencelj, 10. junij 2019

  • Abey pove navodila: »Klikni na živila, ki jih želiš kupiti. Nakup zaključi s klikom na gumb PLAČAJ.«
  • V ozadju napiši cene in dodaj živila za nakup. Nariši tudi gumb PLAČAJ.
  • Ko uporabnik izbere živila, Abey sešteva znesek nakupa.
  • Ko uporabnik, klikne na gumb PLAČAJ, mu Abey pove, koliko znaša nakup.
  • Ustvari seznam, v katerega shraniš ceno posameznega izdelka.
  • Ustvari spremenljivko, ki sešteva nakup.

ABEY:

GUMB PLAČAJ

POSAMEZNO ŽIVILO:

  • Abey naj vpraša uporabnika, s katerim bankovcem ali kovancem želi plačati in mu izračuna vračilo denarja, ki ga bo prejel.