KAJ ZNAM?
V programu znam:
- uporabiti sporočila,
- uporabiti seznam,
- uporabiti spremenljivke in jim s prireditvenim stavkom spremeniti vrednost,
- ustvariti program, ki po izvajanju izpiše vrednost spremenljivke.
OPIS
Napiši program, kjer uporabnik izbere živila, deklica pa pove, koliko znaša nakup.
Ana Cencelj, 10. junij 2019
- Abey pove navodila: »Klikni na živila, ki jih želiš kupiti. Nakup zaključi s klikom na gumb PLAČAJ.«
- V ozadju napiši cene in dodaj živila za nakup. Nariši tudi gumb PLAČAJ.
- Ko uporabnik izbere živila, Abey sešteva znesek nakupa.
- Ko uporabnik, klikne na gumb PLAČAJ, mu Abey pove, koliko znaša nakup.
- Ustvari seznam, v katerega shraniš ceno posameznega izdelka.
- Ustvari spremenljivko, ki sešteva nakup.
ABEY:
GUMB PLAČAJ
POSAMEZNO ŽIVILO:
- Abey naj vpraša uporabnika, s katerim bankovcem ali kovancem želi plačati in mu izračuna vračilo denarja, ki ga bo prejel.